Logo

Veel gestelde vragen

BESTELLEN

Ik wil graag reserveren, maar heb geen login en wachtwoord. Kan ik toch een reservatie maken?

Ja, dit is geen enkel probleem. U klikt het gewenste evenement op de gewenste datum aan, dan geeft U het aantal personen in en daarna krijgt U de kans om een login aan te maken.

 

Als ik mij  aanmeld, moet ik dan onmiddellijk reserveren?

Neen, dit hoeft niet. Als U geregistreerd bent, dan krijgt u de mogelijkheid om ofwel uw reservatie te bevestigen, uw tickets te wijzigen of uw tickets te annuleren.

 

Hoe worden mijn login en wachtwoord samengesteld?

Bij de registratie kunt U zelf uw wachtwoord kiezen. De login is uw emailadres

 

Is het mogelijk om mijn gegevens te wijzigen? Zo ja, hoe kan ik dat doen?

Ja, dit is mogelijk. Voordat u uw reservatie bevestigd, krijgt u de mogelijkheid om uw persoonlijke gegevens te wijzigen.

 

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord vergeten ben?

Geen paniek, vul uw emailadres in, in het kader wachtwoord vergeten?  en wij sturen u een email met daarin uw wachtwoord.


RESERVEREN

 Ik heb nog altijd geen overschrijvingsformulier gekregen via de post. Hoe komt dit?

Het kan zijn dat de adresgegevens niet correct zijn. Aarzel niet om ons te bellen en daarnaar te vragen

 

Hoe komt het dat in mijn reservatiebevestiging via mail mijn oude gegevens nog staan?

Uw oude gegevens zullen nog in ons bestand staan. Bel ons en wij passen dit aan voor u.

 

Ik heb gereserveerd, maar ik zou graag hebben dat de papieren naar een ander adres worden gestuurd. Is dat mogelijk?

Dit is geen enkel probleem, contacteer ons en wij veranderen uw gegevens.

 

Kan ik een reservatie maken voor vrienden / familie?

Ja dat is mogelijk, de papieren zullen toekomen op het adres dat u ons doorgegeven heeft.

 

Hoe weet ik dat mijn reservatie correct verwerkt werd?

Als u online gereserveerd heeft, dan krijgt u een bevestigingsmail waar u alles kan nazien.

 

Ik heb geen automatische bevestiging van mijn reservatie gekregen. Hoe zou dit komen?

Het zou kunnen zijn dat er een fout staat in uw emailadres.

 

Is het mogelijk om de status van mijn reservatie na te kijken?

Dit is online niet mogelijk, wenst u informatie over hoe ver uw reservatie staat, kan u ons gerust contacteren.


BETALEN

 Wat zijn de verschillende betalingsmogelijkheden?

Voor de betalingen werken wij met overschrijvingen. Na het ontvangen van uw reservatie sturen wij u een overschrijving toe en daarmee kunt U naar uw bank gaan en de betaling uitvoeren. U kunt de gegevens van op dat overschrijvingsformulier ook overnemen en via pc banking de betaling uitvoeren.

 

Waarom moet de gestructureerde mededeling vermeld worden ?

Via de gestructureerde mededeling kunnen wij uw rekeninggegevens automatisch koppelen aan uw reservatiegegevens. Op die manier zien wij onmiddellijk over welke reservatie het gaat en kunnen wij de tickets onmiddellijk na het ontvangen van de betaling opsturen.

 

Is mijn betaling geldig als ik mijn gestructureerde mededeling vergeten ben?

Uw betaling is zeker geldig. Uw tickets zullen dan ook opgestuurd worden. Wij zoeken aan de hand van uw rekeninggegevens uw reservatiegegevens op en linken zo beide gegevens aan elkaar.

 

Ik heb tickets gereserveerd en al betaald. Worden die bij annulatie terugbetaald?

Uw tickets worden terugbetaald, maar er gaan wel enkele kosten af:

·         Als u annuleert tot 10 dagen voor de workshop dan gaat er  €5 + reservatiekosten van het bedrag af.

·         Als u annuleert tot 2 dagen voor de workshop dan gaat er 25% + reservatiekosten van het bedrag af.

 

Waarom heb ik mijn betalingsbewijs nodig?

Wij vragen een betalingsbewijs voor als uw reservatie dicht voor de workshop is en wij geen tijd meer hebben om uw tickets op te sturen. Op vertoon van uw betalingsbewijs kan u dan toch meedoen aan de workshop.

 

Wanneer komt mijn betaling bij jullie toe?

Hier zijn er 2 mogelijkheden:

·         Een overschrijving naar een rekening van dezelfde bank: het bedrag staat de dag na de verrichting op onze rekening.

·         Een overschrijving naar een rekening bij een andere bank: maximum 3 dagen na het overschrijven van het juiste bedrag staat het saldo op onze rekening.

 

TICKETS

 

Ik heb tickets besteld en betaald, maar heb ze nog altijd niet ontvangen. Kan dat?

Wij versturen de tickets van zodra wij de betaling ontvangen hebben. De tickets worden tot 2 dagen voor de workshop opgestuurd. Ontvangen wij uw betaling later, dan worden uw tickets niet meer opgestuurd en brengt u het betalingsbewijs mee naar de workshop.

 

Wat moet ik doen als ik mijn tickets verloren ben of als ze gestolen zijn?

Contacteer ons vanaf het moment dat u merkt dat u Uw tickets kwijt bent. Is dit minimum een week voor de workshop dan sturen wij u een duplicaat op. Is dit binnen de week voor de workshop, neem dan Uw betalingsbewijs mee naar de workshop als toegangsbewijs. Ter plaatse zal ook een lijst liggen met de deelnemers.

 

Abonneer u gratis op onze rss-feed en u ontvangt alle informatie over de nieuwste activiteiten